Aktualności

Test aktualizacji 0.8.2

2012-11-23 10:56:45, komentarzy: 0
 

Zespół developerów World of Tanks rozpoczął test zmian, które wejdą w życie wraz z aktualizacją 0.8.2 i zapraszają Cię do wzięcia w nim udziału!

Zespół developerów chce sprawić, aby gra była jak najlepsza i chce poznać Twoją opinię na temat wprowadzonych na serwerze testowym zmian. To Twoja szansa na podzielenie się sugestiami odnośnie tej i kolejnych aktualizacji! Oznacza to, że wszystkie nadesłane sugestie będą przeczytane i wzięte pod uwagę przed wprowadzeniem zmian na główny serwer World of Tanks.

Wszyscy gracze World of Tanks mogą wziąć udział w teście, o ile zarejestrowali swoje konto przed skopiowaniem bazy danych, które miało miejsce 19 listopada. Aby dołączyć do testu nie musisz być wybitnie doświadczonym graczem. Musisz jedynie chcieć przetestować jak najwięcej zmian i o ile to możliwe, podzielić się z nami swoją opinią na ich temat.

 

Główne zmiany wprowadzane przez aktualizację 0.8.2.

  • Nowe drzewko rozwoju: Chińczycy wchodzą do gry.
  • Nowa gałąź czołgów amerykańskich.
  • Nowe pojazdy premium.
  • Nowe medale.

 

 

Lista zmian wprowadzanych przez pierwsza wersję testową aktualizacji 0.8.2 do wersji 0.8.1

 
Główne zmiany wprowadzane przez aktualizację 0.8.2:
  • Nowe drzewko czołgów chińskich ( 17 pojazdów w tym czołgi lekkie, średnie i ciężkie ), wraz z dodaniem czołgu Renault NC-31, każdy gracz otrzyma dodatkowe miejsce w garażu.
  • Nowa gałąź amerykańskiego drzewka czołgów: lekkie T21 i T71, średnie T69 i T54E1, ciężki T57 ( gałąź będzie odchodzić od czołgu średniego V tieru, M7 ).
  • Wprowadzone zostaną następujące czołgi premium: brytyjski czołg cięzki TOG-2, Brityjski niszczyciel czołgów AT-15A, francuski czołg ciężki 1945 FCM 50t.
  • Dla potrzeb nowego systemu renderowania przerobione zostały następujące mapy:
    • Prochorowka
    • Redshire
    • Erlenberg
    • Ruinberg
  • Poprawiono odgłosy rykoszetów, trafień i przebicia pancerza.
  • Poprawiono odgłosy pocisków uderzających w elementy otoczenia i ziemię.
  • Poprawiono odgłosy dział małego kalibru.
  • Dodano flagę Jordanii.
  • Dodano osiągnięcie „Aleja Pattonów” za zniszczenie 100 czołgów Patton oraz M48A1 Patton III. Czołgi zniszczone przed wprowadzeniem medalu zostaną i wszyscy gracze zostaną odpowiednio odznaczeni.
  • Dodano Wyróżnienia – osiągnięcia bez stopni, które może zdobyć większa liczba graczy, kilkukrotnie w ciągu bitwy.
  • ‘Szczęściarz’ – Bądź świadkiem zniszczenia wrogiego pojazdu przez inny wrogi pojazd, musisz znajdować się nie dalej niż 10 metrów od zniszczonego pojazdu.
  • ‘Siła spokoju’ – Przetrwaj co najmniej 10 wrogich rykoszetów i trafień nie powodujących obrażeń z rzędu.
  • ‘Spartanin’ – Przetrwaj rykoszet lub trafienie bez penetracji od wrogiego gracza. Twój pojazd musi mieć nie więcej niż 10% wytrzymałości w tym momencie.
  • ‘Ranger’ – Zniszcz wszystkie wrogie czołgi lekkie w bitwie (co najmniej trzy).
 
Mechanika gry: 
  • Przewrócone drzewa zapewniają w tej chwili bonus do kamuflażu podobny jak krzaki ( wcześniej w ogóle nie zapewniały bonusu do kamuflażu ).
  • Zlikwidowano lub bardzo zredukowano wstrząsy czołgu na gruzie, torach i małych obiektach.
  • Zmieniono zasięg słyszalności wystrzałów i trafień, zmieniono sposób, w jaki te efekty brzmią z dala.
  • ‘Towarzysze Broni’ w tej chwili daje bonus do umiejętności ‘Mentor’
  • Zmieniono na bardziej historyczne opancerzenie pojazdów: T-34/85, IS, Matylda.
  • Zmieniono wagę kadłuba czołgu Churchill LL z 22,000 na 20,869 kg.
  • Zmieniono masę silnika AEC A190 z 400 na 800kg.
  • Zmieniono masę kadłuba Valentine LL z 8700 na 8300kg.
  • Zredukowano ilość doświadczenia potrzebną do odkrycia silnika 2xLeyland164 do 310 punktów.
  • Zwiększono koszt zbadania czołgu Churchill po Matyldzie do 11,500 punktów.
  • Poprawiono sposób przyznawania odznaczenia ‘Snajper’
  • ‘Służba Patrolowa’ w tej chwili wlicza się do medalu Kaya.
  • Dodano czołg Panther M 10 do osiągnięcia: ‘Łowca’
  • Zmiany grafiki, ulepszenia techniczne
  • Zasięg rysowania obiektów został zwiększony; minimalny zasięg zwiększono z 400 do 600 metrów, a maksymalny z 1000 do 1400.
  • Poprawiono rysowanie drzew i roślinności, co powinno zmniejszać problemy ze spadkiem ilości klatek na sekundę, kiedy w widoku snajperskim znajduje się dużo roślinności.
  • Poprawiono problemy z płynnością gry na niektórych komputerach (zwłaszcza z kartami Radeon) na następujących mapach: Step, Południowe Wybrzeże, Autostrada, Kopalnie, Bezdroża, Klasztor.
  • Poprawiono błędne wykrywanie jakości tekstur w ustawieniach grafiki.
  • Zmieniono i poprawiono efekty zniszczeń w przypadku niektórych obiektów i budowli.
  • Przerobiono niektóre obiekty otoczenia w oparciu o możliwości nowego silnika graficznego.
  • Dodano cień czołgów w garażu.
  • Dodano efekt zmniejszonej widoczności i jaskrawości emblematów i napisów w widoku pośmiertnym
 
Interfejs użytkownika:
  • Interfejs bitewny: ikony modułów w lewym dolnym rogu dostały pasek postępu napraw.
  • Poprawiono ostre kąty kamery w czasie interakcji z niektórymi elementami otoczenia w niektórych sytuacjach.
  • Zmniejszono rozrzut pomiędzy pojazdami różnych poziomów  w drzewku rozwoju.
  • W drzewku rozwoju powrót do drzewka głównego został ułatwiony (poprzez kliknięcie na fladze zamiast linków czy odnośników)
  • W drzewku rozwoju cena i wartość doświadczenia danego czołgu/modułu będzie wyświetlana niezależnie od tego, czy został on już zbadany czy też nie.
  • W drzewku rozwoju będzie można sprawdzić brakującą ilość doświadczenia potrzebną do zbadania danego modułu lub brakującą ilość kredytów do jego kupienia.
  • Sposób wyświetlania doświadczenia w drzewku rozwoju został zmieniony.
  • Poprawiono oglądanie innych graczy w widoku pośmiertnym:
  •  Poprawiono wskaźnik utonięcia.
  •  Dodano wskaźnik pokazujący pusty magazyn amunicji.
  •  Dodano status modułów i członków załogi.
  • Usunięto wyświetlanie uszkodzeń zadanych sojusznikom z ekranu podsumowania bitwy.
  • Wyświetlana wiadomość „Nie można się połączyć. Prawdopodobnie połączenie jest blokowane przez zaporę” zmieniono na „Nie można podłączyć się do serwera. Prawdopodobnie trwa konserwacja serwera lub trzeba sprawdzić ustawienia połączeń”.
  • Stara wiadomość o próbie zalogowania ze starej wersji klienta została zmieniona z „Pakiet wysłany na serwer zadziałał błędnie” na „Błąd przy autoryzacji połączenia. Prawdopodobnie Twoja wersja klienta gry jest stara lub uszkodzona”.
  • Zmieniono sposób wyświetlania informacji o pancerzu ( bez wyświetlania samego pancerza )na czołgach: SU-5, T-46, KW-13, SU-85B, SU-101, Objekt 268, KW-2, KW-3, IS-3, KW-4, IS-8, IS-7, ISU-152, VK 4502A, PzKpfw V Panther, Centurion Mk. 7/1, Centurion Mk3, FV4202, Covenanter, Cruiser MkI, Valentine, Caernarvon, M6. 
  • Uporządkowano sposób wyświetlania czołgów brytyjskich.
  • Całkowicie zmieniono okno sprzedaży czołgów.
 
Poprawki:
  • Znaleziono i usunięto błąd powodujący zniknięcie pocisku po trafieniu w jarzmo działa i uderzenie w działo bez jego uszkodzenia.
  • Poprawiono błąd ze znikaniem pocisku po przebiciu pancerza warstwowego i odbiciu się od pancerza głównego.
  • Poprawiono błąd powodujący zmianę czołgów w obiekty latające z powodu utraty pakietów przy wysokim pingu.
  • Poprawiono zmianę pozycji i przesuwanie się celownika w widoku snajperskim.
  • Poprawiono zbyt wysokie uszkodzenia zadawane taranowaniem w niektórych przypadkach.
  • Zmieniono niski koszt napraw w przypadku zatopienia czołgu.
  • Poprawiono blokowanie się czołgu na mapie globalnej po jego zatopieniu.
  • Poprawiono błąd powodujący, że niekiedy zniszczony czołg wciąż otrzymywał doświadczenie za podświetlanie przeciwnika.
  • Poprawiono rzadki błąd powodujący pojawianie się graczy w trybach, z których zrezygnowali.
  • Poprawiono błąd, powodujący znikanie ognia ze zniszczonych pojazdów na względnie niskich dystansach.
  • Poprawiono wygląd i niezgodność modelu kolizji w przypadku niektórych budynków i obiektów.
  • Poprawiono możliwość wejścia do interfejsu przedbitewnego w ramach bitew specjalnych, z których nie można było potem wyjść.
  • Poprawiono zaokrąglanie odsetka zwycięstw/porażek na niektórych okienkach statystyk.
  • Usunięto z ekranu osiągnieć po bitwie informację o uszkodzeniach zadanych własnej maszynie.
  • Poprawiono rzadki błąd powodujący że zniszczenie magazynu ammunicji nie było uwzględnianie na ekranie osiągnieć po bitwie.
  • Poprawiono wpływ ustawień celownika snajperskiego na celownik w trybie zręcznościowym.
  • Poprawiono błędy w wyświetlaniu statystyk po bitwie.
  • Poprawiono błędy w kamuflażu Pz IV/V oraz A-32.
  • Poprawiono modele i tekstury Objektu 268, T-46, IS-8.
  • Poprawiono napisy i emblematy na czołgach KW-5 oraz M5 Stuart.
  • Poprawiono błędy w modelach zniszczonych maszyn: Gw Panther, E 100, Lowe, Grille, Lorraine 39 L AM, Lorraine 40t, T25-2, Panther M10, Objekt 212, Objekt 704, AMX 13F3AM, AMX 105AM, ARL 44, Matylda, AMX 13-75.
  • Poprawiono błędy efekt strzału z 8,8 cm KwK 43 L/71 na czołgu Tiger.
  • Poprawiono efekt spalin wychodzących z rur wydechowych silnika B-2K na czołgu KW.
  • Poprawiono nazwy niektórych czołgów amerykańskich.
  • Poprawiono błędne wyświetlanie się trafień i penetracji na czołgach KW-1S oraz T110E4.
  • Poprawiono opis odznaczeń „Specjalista” oraz „Snajper”
  • Poprawiono opis medali de Laglanda.

 

 

 

Źródło: World of Tanks

 

« powrót

Dodaj nowy komentarz

Kreator stron internetowych - przetestuj