Aktualności

W rozwoju

2012-08-20 08:59:32, komentarzy: 0

 

Data ostatniej aktualizacji: 18 sierpnia 2012.


Niektóre ze zmian wprowadzanych przez aktualizację 8.0:

 

Wprowadzono bardzo istotną zmianę w oświetleniu na wszystkich mapach. Poza tym wprowadzone zostaną drobne zmiany wizualne do wszystkich map w grze. Następujące mapy przejdą bardzo istotną przemianę (lifting graficzny będzie wykonywany krok po kroku w każdej aktualizacji):

 

  • Himmelsdorf

 

  • Kopalnia

 

  • Lakeville

 

  • Piaszczysta rzeka

 

  • Klif

 

  • Fiordy

 

  • Górska przełęcz

 

  • Koło podbiegunowe

 

  • Westfield

Wszystkie mapy przejdą lifting graficzny wraz z kolejnymi aktualizacjami.


Nowa fizyka

Zmodernizowany model fizyki pozwoli na bardziej realistyczny ruch pojazdów, umożliwi przepychanie się maszyn, spychanie ich w dół kanionów i urwisk, pozwoli również skakać z klifów. Dzięki nowej fizyce praktycznie wszystkie problemy związane z „utknięciem” powinny zostać rozwiązane samoistnie. Dynamika czołgów stanie się znacznie bardziej realistyczna.  

 

 
Osobiste emblematy i podpisy:

Wprowadzona zostanie duża różnorodność emblematów i inskrypcji dla pojazdów, dzięki czemu będą one bardziej zindywidualizowane.

 

 
Zmiany do interfejsu użytkownika:
  1. „Kwiat” komend znacząco ułatwi i korzystanie z notyfikacji i sprawi, że wysyłanie wiadomości skrótami nie będzie równie problematyczne, jak teraz.
  2. Ekran statystyk dostępny po zakończeniu bitwy będzie znacznie bogatszy. Informacje będą również dostępne z hangaru po zakończeniu bitwy. Wraz z  tym usunięte zostanie ograniczenie czasowe oglądania statystyk po bitwie. Statystki będą posiadały dużo więcej informacji.
  3. Drzewa technologiczne zostaną znacząco przerobione. Interfejs użytkownika w drzewku technologicznym zostanie znacząco zmodyfikowany i będzie zawierać dużo więcej informacji dotyczących pojazdów. Wyskakujące okienka będą informować o ilości doświadczenia koniecznej do zbadania kolejnego pojazdu bez konieczności wchodzenia w drzewko pojazdu niższego tieru. Drzewka technologiczne będą teraz poprawnie wyświetlać tiery pojazdów.

Wyłączanie konkretnych trybów gry z rozgrywki w kolejce bitew losowych:

Gracze będą mogli wyłączać konkretne tryby gry wedle upodobania. Bitwy standardowe będą zawsze dostępne w kolejce, możliwe będzie jedynie wyłączenie z kolejki szturmu lub bojów spotkaniowych.

 
Nowy system kamuflaży:

Gracze otrzymają możliwość zakupienia 3 typów kamuflażu (odpowiednio dla 3 typów map: zimowych / letnich / piaskowych). Kamuflaże letnie będą widoczne jedynie na mapach letnich, zimowe na zimowych, a piaszczyste na pustyniach. Posiadanie kamuflażu przypisanego do odpowiedniej pory roku da 5% bonus do poziomu kamuflażu danego pojazdu.

 

Nowe sowieckie niszczyciele czołgów **:
  • SU-100М-1 (Tier VII),
  • Uralmash-1 (Tier VIII),
  • SU-122-54 (Tier IX),
  • Object 263 (Tier X).

 

* * Przejdź do pełnego sowieckiego drzewka technologicznego.

 

Pierwszy brytyjski czołg premium: Matilda Black Prince (V tier)

 

Prosimy pamiętać, że wszystkie wyżej wymienione zmiany są nadal w fazie produkcji lub dopracowywania i mogą ulec modyfikacji. Odwiedzajcie tę stronę regularnie aby poznać więcej szczegółów!  

 

 

 

 

 

Źródło: World of Tanks

« powrót

Dodaj nowy komentarz

Kreator stron internetowych - przetestuj